Returnarea Produselor

In cazul in care nu esti multumit de produsul achizitionat, il poti returna fara a fi obligat sa ne dai vreo explicatie, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, in conformitate cu legislatia in vigoare. Noi iti vom returna integral valoarea bunului/bunurilor achizitionat/e, exclusiv costurile cu transportul tur-retur al produsului/produselor comandat/e si returnat/e.

Te rugam, prin urmare, sa retii ca, in cazul in care uzezi, conform legislatiei in vigoare, de dreptul de a te retrage din contract si, pe cale de consecinta, alegi sa returnezi bunul/bunurile comandate fara a fi obligat sa specifici motivul, va trebui sa suporti costul transportului (tur-retur) produsului/ produselor returnate, exceptia (putin probabila) fiind data de cazurile in care acesta/acestea prezinta defecte de fabricatie sau culoarea si/sau marimea ghetelor receptionate nu corespund/e cu atributele (marime/culoare) din comanda/factura.

Pentru a returna o comanda, noi iti putem intermedia accesul la serviciile firmei de curierat partenere (Urgent Cargus), doar pentru aria de acoperire a acesteia, contra unui cost fix retur de 22 lei, valoare pe care o vom retine din suma reprezentand valoarea produsului/produselor returnat/e pe care ti-o vom plati.

In cazul in care comanda ta contine un singur produs si doresti sa o returnezi alegand sa ne trimiti produsul pe cont propriu, fara a apela la intermedierea de catre noi a serviciilor de transport retur, vei primi inapoi intreaga valoare a produsului (exclusiv costul cu livrarea tur), asa cum aceasta este evidentiata in factura.

Spre exemplu: ai comandat o pereche de Ghete Generatia X pentru care valoarea comenzii platita de tine a fost de 397 de lei, din care 375 de lei a reprezentat costul produsului, respectiv 22 de lei cheltuiala cu serviciile de livrare-tur; dupa primirea coletului, te decizi sa returnezi produsul; iti vom rambursa suma de 375 lei in cazul in care faci livrarea-retur pe cont propriu; vei primi suma de 353 lei (375 lei – valoare produs, minus 22 lei – cost fix retur) daca alegi sa-ti intermediem noi accesul la serviciile de curierat rapid retur.

In cazul in care comanda ta contine doua sau mai multe produse si doresti sa o returnezi (in totalitate sau partial), noi iti vom rambursa valoare produsului/produselor returnat/e, din care se va scadea:

  • un cost de 22 lei reprezentand costul livrarii tur daca alegi sa ne trimiti returul pe cont propriu, 
  • 44 lei (22 lei cost cu livrarea-tur, plus 22 lei cost fix cu returul), reprezentand costul cu transportul tur-retur daca doresti sa ne ocupan noi (prin firma partenera de curierat) de retur.

In cazul in care marimea produsului comandat nu se potriveste, iti oferim posibilitatea de a-l inlocui, in masura stocurilor disponibile. Pentru realizarea unui astfel de schimb, va trebui sa fii de acord sa suporti o taxa suplimentara de 25 de lei, reprezentand cheltuieli cu returul produsului de inlocuit, respectiv cu livrarea produsului inlocuitor.

In cazul in care doresti sa returnezi o comanda pe cont propriu, te rugam sa trimiti coletul la urmatoarea adresa:

CRONO PLUS SRL
Str. Susita nr. 6C
Sector 1
013276, Bucuresti

In toate situatiile, iti vom transmite contravaloarea returului in contul tau bancar. De aceea, te rugam sa completezi in Formularul de Retur cu mare atentie coordonatele de contact (nume/prenume, telefon, email) si IBAN-ul contului tau bancar.

Pasi de urmat pentru returnare produse

Daca, pentru realizarea comenzii, te-ai inregistrat drept client al apreschiuri.ro, nu trebuie decat sa intri in contul tau de client si sa accesezi sectiunea “Retur produse”; selectezi produsul/produsele ce urmeaza a fi returnat(e) si trimiti (automat) cererea. Aceasta va ajunge la noi si iti vom acorda tot sprijinul de care, eventual, vei avea nevoie pe intreg parcursul procesului de retur.

Completeaza Formularul de retur (pe care il gasesti in lista documentelor care au insotit coletul sau gata de listare aici) si trimite-l - impreuna cu Factura primita in colet - in pachetul ce contine produsul / produsele de returnat.

In cazul in care ai achizitionat produsul / produsele ca vizitator (fara sa iti faci cont de client pe apreschiuri.ro), pentru retururi te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:

Pasul 1: trimite-ne un mesaj cu subiectul <retur produs>, care sa includa numarul, data si titularul comenzii, la adresa office@apreschiuri.ro si/sau (eventual) suna-ne la numarul de telefon 0744.336.558; noi iti vom acorda in timp real tot sprijinul de care ai nevoie.

Pasul 2: completeaza Formularul de retur care a insotit coletul transmis (il gasesti si aici)

Pasul 3: Pregateste coletul pentru livrare: foloseste o cutie in care sa introduci produsul ambalat in cutia originala a producatorului (pentru a evita deteriorarea produsului si ambalajului acestuia), impreuna cu factura si cu Formularul de retur completat si semnat. Nu esti obligat sa bifezi motivul returului, insa noi ne-am bucura sa o faci.

Pasul 4: Daca alegi sa ne ocupam noi de retur, trimite-ne un mesaj cu subiectul <Curier retur> la adresa office@apreschiuri.ro cu zilele lucratoare (luni-vineri) si intervalele orare (10-18) in care curierul poate sa preia coletul. Cea mai apropiata data la care poate ajunge curierul la tine este a 3-a zi lucratoare consecutiva numarata din ziua in care ne transmiti mesajul privind disponibilitatea coletului de returnat. In orice situatie, tu vei fi contactat telefonic de reprezentantul firmei de curierat pentru a conveni asupra momentului in care acesta va veni sa ridice returul.

Pasul 5: Nu mai trebuie decat sa predai coletul curierului.

Imediat ce coletul va fi ajuns la noi, dupa verificare (si constatarea starii produsului/ambalajelor originale/etichetelor) vom purcede la efectuarea platii in contul bancar indicat de tine in Formularul de retur. Estimam ca, de la momentul primirii produsului returnat, suma cuvenita va intra in contul tau in cel mult 5-7 zile lucratoare (in functie de timpii de operare in sistemul bancar), mult mai putin decat perioada maxima de 14 zile stipulata de legislatia in vigoare.

In orice caz, iti vom sta mereu aproape si vei primi in permanenta vesti de la noi cu privire la derularea procesului de retur.

Suntem extrem de interesati sa aflam cu sinceritate motivele oricarui retur de produse si iti garantam ca oricare ar fi acestea, nu vor influenta procesul de rambursare a contravalorii produsului returnat. De aceea, in orice situatie, apelam la sinceritatea ta in ceea ce priveste completarea Formularului de retur.

Important:

  • Pentru fiecare comanda trebuie sa folosesti cate un Formular de retur. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa parcurgi pasii procesului de returnare pentru fiecare comanda plasata.
  • Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. 
  • Nu se accepta produsele care prezinta urme de folosire, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Returul se face in ambalajul original in aceeasi stare in care a fost primit (fara urme de deteriorare sau de purtare), cu etichetele initiale intacte, impreuna cu factura cu care a fost livrat produsul.
  • In momentul predarii catre reprezentantul firmei de curierat, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie (eventual cea in care a fost livrat), pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat ambalajul producatorului, etichetele si accesoriile sa nu prezinte urme de banda adeziva sau alte deteriorari legate de impachetare.